Bc. Jan Čada, DiS.

Bachelor's thesis

Politický marketing a PR

Political marketing and PR
Anotácia:
Tato práce se ve své teoretické části zaměřuje na oblast politického marketingu a PR v jeho aplikaci směrem od politika k masovému publiku prostřednictvím masových médií. Obsahuje přiblížení jednotlivých technik masové komunikace a jejich použití v reálném prostředí každodenní politiky, jak je běžně známe i neznáme. Praktická část této práce je zaměřena na volby a volební billboardovou kampaň, zejména …viac
Abstract:
This work is in its theoretical part focuses on political marketing and PR in his administration away from politics to mass audiences through mass media. Approach includes the techniques of mass communication and their application in the real environment of everyday politics, as is commonly known and unknown. The practical part of this work is focused on elections and election billboard campaign, especially …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
  • Vedúci: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication