Júlia Bosáková

Bakalářská práce

Postoje mužov a žien k reklame na pivo

Postoje mužů a žen k reklamě
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké postoje zajímají muži a ženy různých věkových kategorií a dosaženého vzdělání k reklamě na pivo. Na které reklamní apely reagují nejvíc a ke kterým se stavějí negativně.Jaký je jejich postoj k reklamě na pivo, když bereme v úvahu, že je to reklama na alkoholický výrobek a jak velkou roli sehrává aspekt reklamy při kupném rozhodování. Na základě výzkumů marketingových …více
Abstract:
The aim of this thesis work is to determine what position interested men and women of various ages and educational attainment to the advertising of beer. What advertising appeals and most responsive to the building negative. What position are interested to advertising for beer in terms that include the advertising of alcoholic products, and it plays a big role in the aspect of advertising purchase …více
Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je zistiť, aký postoj zaujímajú muži a ženy rôznych vekových kategórií a dosiahnutého vzdelania k reklame na pivo. Na aké reklamné apely reagujú najviac a ku ktorým sa stavajú negatívne. Aký postoj zaujímajú k reklame na pivo z hľadiska, že patrí medzi reklamy na alkoholické výrobky a akú veľkú rolu zohráva aspekt reklamy pri kúpnom rozhodovaní. Na základe výskumov marketingových …více
 

Klíčová slova

reklama ženy muži

Keywords

men advertising women

Klíčová slova

reklama ženy muži
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2009
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/11699