Bc. Rana Isac

Bakalářská práce

Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele

Scent being a factor influencing consumer purchasing behavior
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá aroma marketingem, a sice vlivem vůní na nákupní chování spotřebitelů. Práce se zaměřuje na efektivitu výběru vůní na zvyšování pravděpodobnosti nákupu. Hlavním cílem práce je ověření vlivu vůní na nákupní chování respondentů. Teoretická část práce se věnuje neuromarketingu a jeho metodám, aroma marketingu a jeho využití v praxi, dále se zaměřuje na kognitivní procesy a na …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with aroma marketing, namely the influence of fragrances on consumer purchasing behaviour. The thesis focuses on the effectiveness of fragrance selection on increasing the likelihood of purchase. The main objective of this thesis is to test the influence of scents on the purchasing behaviour of the respondents. The theoretical part of the thesis deals with neuromarketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní