Návrh marketingové strategie pro ENERG-SERVIS, a.s. – Bc. Aleš Chrastina
Bc. Aleš Chrastina
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie pro ENERG-SERVIS, a.s.
Marketing Strategy Proposal for ENERG-SERVIS, jsc.
Anotace:
Práce je zaměřena na zhodnocení stávající situace společnosti ENERG-SERVIS, a.s., návrh a tvorbu marketingové strategie, jež má napomoci dosavadnímu marketingovému úsilí společnosti. Pro získávání dat bude využito nástroje hloubkových rozhovorů a pro analýzu dat bude použita metodika SWOT analýzy.Abstract:
Thesis if focused on evaluation current situation of company ENERG-SERVIS, jsc., design and creation of marketing strategy to support current marketing efforts of company. For acquiring and analysis of data will be used tools of deep interviews and methodology of SWOT Analysis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/wre3a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michal Jurek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Impact of Sanctions on the Volume of Import and Export of Fish Products in Russian Federation
Alina Degtiareva -
Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products
Ivana Benešová -
Impact of Foreign Direct Investment on Export Concentration of Developing Economies.
Samuel Regasa DIRIBA -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Dominika Šrámková -
Marketingová strategie zavádění nového výrobku na trh
David Procházka -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Silvie Šťastná -
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Klára Fojtíková