Analýza marketingové komunikační strategie v multilevel marketingu – Bc. Pavla Mencová
Bc. Pavla Mencová
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikační strategie v multilevel marketingu
Analysis of marketing communication strategy in multilevel marketing
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na specifika marketingové komunikace v multilevel marketingu. Cílem byla analýza marketingové komunikace vybrané společnosti a vyhodnocení účinnosti marketingové komunikace. Pro dosažení tohoto cíle byly stanoveny také tři výzkumné otázky. Pro vyhodnocení účinnosti byla zvolena kombinace kvalitativního a kvantitativního výzkumu, který byl založen na sekundárních datech. Ukázalo …víceAbstract:
This thesis focus on the specifics of marketing communication on multilevel marketing. The main aim was analysis of the marketing communication of the selected company and evaluation of the efficiency of selected marketing communication tools. To achieve this goal, three research questions were also identified. To evaluate the efficiency, combination of qaualitative and quantitative researeach was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 2. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Oponent: Emil Velinov, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva