Customer relationship management jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků – Ing. Jana Marková
Ing. Jana Marková
Disertační práce
Customer relationship management jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků
Customer relationship management, tool of improvement of company competitiveness
Anotace:
Díky výrazné změně spotřebního chování zákazníků zapříčiněné recesí hospodářství musí řada podnikatelských subjektů objevovat nové možnosti v boji o zákazníka. Více než jindy vystupuje do popředí především konkurenční výhoda, kterou lze posílit či získat prostřednictvím řízeného vztahu se zákazníkem, označovaného jako Customer Relationship Management. Řízení vztahu se zákazníkem (CRM) je komplexním …víceAbstract:
The important changes of consumer behaviour, caused by economy recession, press on business subjects to explore new ways to get costumers. This is the time, when competitive advantage gets important role. This advantage could be appreciated by controlling relationships with customers, called Customer Relationship Management. Customer Relationship Management (CRM) is complex solution of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2013
Zveřejnit od: 30. 9. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 11. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Marková, Jana. Customer relationship management jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků. Liberec, 2013. disertační práce (Ph.D.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.9.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 9. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení podniků
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková