Prostředky ovlivňování televizního diváka ve zpravodajství TV NOVA – Michaela BRODSKÁ
Michaela BRODSKÁ
Bakalářská práce
Prostředky ovlivňování televizního diváka ve zpravodajství TV NOVA
Means used by TV NOVA to effect viewers.
Anotace:
V této bakalářské práci zkoumáme, zda komerční televize Nova při tvorbě zpravodajské relace používá takové prostředky zpracování a zobrazování, které by mohly ovlivnit divákův názor na danou problematiku. Analyzované kauzy se odehrály během roku 2012 a hlavními aktéry v nich byli Romové. Toto téma jsme si zvolili proto, že jsme chtěli prostřednictvím analýzy zjistit, zda televize Nova, v dnešní době …víceAbstract:
In this thesis we investigate whether TV Nova uses for producing news such means of processing and displaying, which could influence the viewer's opinion about the issue. Analyzed cases occurred during the year of 2012 and the main actors in them were the Roma people. Our objective is to determine whether TV Nova, nowadays, when the situation between the majority and the minority part of the population …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Zveřejnit od: 29. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jindřiška Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRODSKÁ, Michaela. Prostředky ovlivňování televizního diváka ve zpravodajství TV NOVA. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Česká filologie se zaměřením na editorskou práci ve sdělovacích prostředcích
Práce na příbuzné téma
-
Nastolování agendy Čapí hnízdo a EET z pohledu vlastníků médií: Komparativní obsahová analýza MF Dnes a Hospodářských novin
Jan Singer -
Nastolování agendy prezidentských voleb 2023
Kristýna Hlinomazová -
Nastolování politické agendy ve veřejnoprávním médiu před parlamentními volbami ČR roku 2013
Markéta KLUSÁKOVÁ -
Komparace nastolování agendy kauzy Čapí hnízdo ve vybraných denících
Terezie ŠTAMBEROVÁ -
Komparace mediálního pokrytí uprchlické agendy v denících MF Dnes a Frankfurter Allgemeine Zeitung
Kateřina Šmajzrová -
Rámcování jako podmínka procesu nastolování agendy
Kristýna KYMPERGROVÁ -
Americký radar v ČR: Obsahová analýza procesu konstrukce mediální agendy
Tomáš Bártek -
Proměny mediální reprezentace ekologické agendy v českém tisku
Barbora Šlapáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva