Axmanova technika jako prostředek rozvoje dovedností osob se zrakovým postižením – Mgr. Marie Kolářová
Mgr. Marie Kolářová
Bakalářská práce
Axmanova technika jako prostředek rozvoje dovedností osob se zrakovým postižením
Axman Modelling Technique as an instrument to develop skills of people with visual impairment
Anotace:
Bakalářská práce Axmanova technika jako prostředek rozvoje dovedností osob se zrakovým postižením se zabývá v rámci teoretického vymezení problematikou fyziologie a klasifikace zrakových vad, osobnostními, emocionálními a psychickými zvláštnostmi osob se zrakovým postižením a vzděláváním a výchovou osob se zrakovým postižením s důrazem na profesní přípravu osob se zrakovým postižením. Zvláště pak uceleně …víceAbstract:
The thesis “Axman´s technique as a tool for impaired persons skills development” is dealing with the issues of the physiology and classification of the visual defects, personal, emotional and mental distinctiveness of the impaired persons in terms of theoretical limitation. It is also dealing with the enlightenment of the impaired persons with emphasis on the professional preparation of the impaired …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qiw5a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Zita Nováková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Moravští Novokřtěnci – Hutterité, jejich životní styl , výchova a vzdělávání v minulosti a v současnosti.
Jan Gregr -
Institucionální zabezpečení a formy environmentální mimoškolní výchovy a vzdělávání
Lucie Zíková -
Antisemitismus a jeho projevy v české a německé společnosti (19. a 20. století)
Natálie Ochranová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Odhalování potenciálu a rozvoj silných stránek u dětí z pohledu žáků, učitelů a rodičů
Markéta Hovorková -
Současný stav a budoucnost výchovy a vzdělávání dětí v oblasti připravenosti na mimořádné události a krizové situace
Matěj Glanc -
Výchova a vzdělávání ve skautingu a jejich možný vliv na žáky středních škol
Iveta Řezáčová -
Možnosti podpory a intervence v edukaci dětí s ADHD z pohledu institucionální a rodinné dimenze
Martin Doležal