Analýza distribuce zboží při promočních akcích – Petra Tuhkanen
Petra Tuhkanen
Diplomová práce
Analýza distribuce zboží při promočních akcích
Analysis of goods distribution at promotional events
Anotace:
Tématem práce je analýza distribuce zboží při promočních akcích. Za promoční akce v této práci považujeme akce event marketingu a podpory prodeje v místě prodeje. Cílem práce je analýza distribuce a optimalizace současného řešení. V teoretické části práce se zabýváme objasňováním vybraných pojmů z marketingové komunikace a distribuce. V praktické části se věnujeme analýze distribuce zboží při promočních …víceAbstract:
The topic of this thesis is the analysis of goods distribution at promotional events. By the promotion event in this thesis we consider actions of event marketing and the support of the sale in the place of selling. The aim of my thesis is the analysis of distribution and the optimization of current solution. The theoretical part describes the clarification of chosen terms from marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69959
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Petr Jirsák
- Oponent: Bedřich Rathouský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69959
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Point-of-sale system analysis
Thanh Son Do -
Vliv implicitní odměny na zákazníka v Point of Sale
Sandra Holubová -
Vliv implicitní odměny na chování zákazníka na Point of Sale
Miluše Rohlová -
POINT OF SALE MARKETING V ČESKÉM PROSTŘEDÍ
Veronika Vavřinová -
Vybrané aspekty komunikace v anglickém jazyce u zdravotních záchranářů v v Jihomoravském kraji
Petr Hovězák -
Interkulturní kompetence sociálních pracovníků z Člověka v Tísni v práci s romskou menšinou v sociálně vyloučených lokalitách v Přerově
Filip Jura -
Úloha interpersonální komunikace v sociální práci s cizinci. Úloha interpersonální komunikace v sociální práci a její vliv na integraci cizince z pohledu odborných pracovišť Prahy 14 a Prahy 7
Nataliia Pochtar -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová