GASTRONOMICKÉ AKCE – PODPORA PRODEJE VE VYBRANÉ FIRMĚ – Lucie Blažková
Lucie Blažková
Bakalářská práce
GASTRONOMICKÉ AKCE – PODPORA PRODEJE VE VYBRANÉ FIRMĚ
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Gastronomické akce – podpora prodeje ve vybrané firmě“ se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou, přičemž praktická část se dále dělí na analytickou a návrhovou část. V první, teoretické části práce jsou vymezeny a podrobněji popsány jednotlivé druhy gastronomických akcí, způsoby a systémy obsluhy. Své místo má v práci i marketing. Z marketingového prostředí v práci zaznívají …víceAbstract:
Bachelor theses on the topic „Gastronomic events – sales support in selected company“ is divided into two parts, theoretical and practical, while the practical part is further divided into an analytical and design part. In the first, theoretical part of the work are defined and described in more detail the different kinds of gastronomic events, the methods and systems of the operator. Marketing has …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková
Název
Vložil
Vloženo
Práva