Bc. Barbora VLČKOVÁ

Master's thesis

Special events

Special events
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje hlavně na teoretické zpracování special events jako jednoho z nástrojů marketingových komunikací, který více a více získává na důležitosti. V teoretické části popisuje, co jsou to special events, jaký je jejich dopad na okolní prostředí, co znamená marketing v této oblasti a co vše je třeba udělat při produkci nějaké akce. V části praktické práce popisuje australskou společnost …more
Abstract:
The thesis is mainly concentrated on theoretical elaboration of special events. Because special events are one of the marketing communication tools which is becoming more and more important. In the theoretical part it is described, what the special events are, what its impact is, what marketing means in the special events sphere and what the needs are when producing an event. In practical part there …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2005
Accessible from:: 15. 8. 2005
Identifier: 456

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 8. 2005

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VLČKOVÁ, Barbora. Special events. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 15. 8. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.