Bc. Barbora VLČKOVÁ

Master's thesis

Special events

Special events
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje hlavně na teoretické zpracování special events jako jednoho z nástrojů marketingových komunikací, který více a více získává na důležitosti. V teoretické části popisuje, co jsou to special events, jaký je jejich dopad na okolní prostředí, co znamená marketing v této oblasti a co vše je třeba udělat při produkci nějaké akce. V části praktické práce popisuje australskou společnost …viac
Abstract:
The thesis is mainly concentrated on theoretical elaboration of special events. Because special events are one of the marketing communication tools which is becoming more and more important. In the theoretical part it is described, what the special events are, what its impact is, what marketing means in the special events sphere and what the needs are when producing an event. In practical part there …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2005
Zverejniť od: 15. 8. 2005
Identifikátor: 456

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VLČKOVÁ, Barbora. Special events. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 8. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.