Podstata tvorby marketingového mixu ve vybrané firmě – Marie PEKÁRKOVÁ
Marie PEKÁRKOVÁ
Bachelor's thesis
Podstata tvorby marketingového mixu ve vybrané firmě
The essence of creating a marketing mix in a selected company
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit tvorbu marketingového mixu vybrané firmy a na základě dostupných informací navrhnout případné změny. Vybraným podnikem pro bakalářskou práci je firma BANES spol. s. r. o., jejíž hlavní činností je výroba rotačních dílců pro významné firmy z oblasti automobilnictví, nábytku, zdravotnictví, potravinářství, stavebnictví a další. Teoretická část definuje pojem marketing …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the creation of a marketing mix of a selected company and to propose possible changes on the basis of available information.The selected company for the bachelor thesis is BANES spol. s. r. o, whose main activity is the production of rotating parts for major companies in the field of automotive, furniture, healthcare, food, construction and others.The theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PEKÁRKOVÁ, Marie. Podstata tvorby marketingového mixu ve vybrané firmě. Č. Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Jana Zetek -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Inovace marketingového mixu v kontextu propagace
Gabriela Juchová -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová
Názov
Vložil
Vložené
Práva