Pavla Valková

Diplomová práce

Analýza marketingovej stratégie spoločnosti TheRoom na trhu únikových hier

Analýza marketingové strategie společnosti TheRoom na trhu únikových her
Anotace:
Tato práce pojednává o marketingové strategii společnosti TheRoom. Cílem práce je analyzovat marketingovou strategií společnosti podnikající na trhu únikových her. Taktéž zjistit jaké možnosti mají společnosti v danem zábavním odvětví oslovit nových zákazníku a následně vytvoření návrhu a doporučení na podporu marketingu a zvýšení povědomí o jich existenci mezi zahraničníma turisty. V teoretické časti …více
Abstract:
The thesis disserts about marketing strategy of the corporation TheRoom. The aim of this thesis is to analyze the company marketing strategy, its marketing activities on the internet, evaluation and to create a list of opportunities, suggestions and recommendation. The theoretical part is dedicated to general meaning of marketing and other specifications of the classical and internet marketing. Practical …více
Abstract:
Táto práca pojednáva o marketingovej stratégií spoločnosti TheRoom. Cieľom práce je analyzovať marketingovú stratégiu spoločnosti podnikajúcej na trhu únikových hier. Taktiež zistiť aké možnosti majú spoločnosti v danom zábavnom odvetví osloviť nových zákazníkov a následne zostavenie návrhov a doporučení na podporu marketingu a zvýšenia povedomia o ich existencii medzi zahraničnými turistami. V teoretickej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2016
  • Vedoucí: Markéta Kubálková
  • Oponent: Ivana Topolová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52780

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod