Návrh distribučního mixu pro vybraný hotel – Bc. Aleksey Ivanov
Bc. Aleksey Ivanov
Bakalářská práce
Návrh distribučního mixu pro vybraný hotel
Distribution mix proposal for a selected hotel
Anotace:
Tato práce se zabývá optimalizací distribučních kanálů hotelu St. George s cílem zvýšit přímé rezervace a efektivně využít sociální sítě, zejména Facebook, nejen jako marketingový nástroj, ale také jako analytický prostředek. Práce analyzuje jak současné distribuční kanály hotelu, zahrnující jak přímé, tak nepřímé kanály, tak i makroprostředí hotelu a rizika nepoužívání sociálních sítí. V návrzích …víceAbstract:
This thesis addresses the optimization of distribution channels for Hotel St. George with the aim of increasing direct bookings and effectively utilizing social media, particularly Facebook, not only as a marketing tool but also as an analytical resource. The study analyzes both the current distribution channels of the hotel, including direct and indirect channels, and the hotel's macroenvironment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/jw32s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Kocourek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
IVANOV, Aleksey. \textit{Návrh distribučního mixu pro vybraný hotel}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/4u160f/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Web 2.0 ? dopad na společnosta možnosti komerčního využití
Marek Saktor -
Internet jako distribuční kanál audiovizuální tvorby
Marek Hejský -
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Mário Polák -
The Use of Google Documents and Google Sites in Project Work
Ludmila Kovářová -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Google Translate and eTranslate: Neural Machine Translation Comparative Analysis
Ondřej Mičola -
Modelování cen nemovitostí s využitím dat z Google trends
Adam Cihlář -
Ein Beitrag zur Evaluierung von DeepL und Google Translate für die Sprachrichtung Deutsch-Tschechisch vor dem Hintergrund der aktuellen Tendenzen in der maschinellen Übersetzung
Lukáš Tamaškovič