Mapování školní zralosti u předškolních dětí – Marie PAŘILOVÁ
Marie PAŘILOVÁ
Bakalářská práce
Mapování školní zralosti u předškolních dětí
Surveying school maturity of pre-school children.
Anotace:
Bakalářská práce je diferencována na část teoretickou a praktickou. Klade si za cíl vymezit základní terminologii, uvést možnosti diagnostiky školní zralosti a zmapovat na výzkumném vzorku školní zralost dětí. Na základě dosažených výsledků šetření jsou vyhodnoceny hypotézy.Abstract:
The bachelor thesis is divided into two parts - the theoretical part and the practical one. Its objectives are: to define the basic terminology, to indicate the possibilities of school maturity diagnostics, and to map the school maturity of children in a research sample. The acquired research results are the basis for the evaluation of the hypotheses.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2011
Identifikátor:
114050
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michaela Pugnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAŘILOVÁ, Marie. Mapování školní zralosti u předškolních dětí. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro výchovné pracovníky
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Diagnostika školní zralosti pomocí nástroje iSophi
Marie Juroszová -
Diagnostika školní zralosti a připravenosti- komparace mateřské školy Montessori a běžné mateřské školy
Lenka Saparová
Název
Vložil
Vloženo
Práva