Bc. Lenka PETRUŽÁLKOVÁ

Master's thesis

Internetový marketing a internetová reklama

Internet marketing and internet advertising
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou internetového marketingu a internetové reklamy. Teoretická část objasňuje základní pojmy z této oblasti. Vysvětluje jejich fungování a propojení, popisuje rozdíl mezi klasickým a internetovým marketingem a také klasickou a internetovou reklamou. Praktická část je zaměřena na konkrétní společnost provozující tři e-shopy a to v oblasti spodního prádla, mystických předmětů …more
Abstract:
This dissertation deals with internet marketing and internet advertising. The theoretical part explains the basic concepts of this area. It explains its operation and interconnection, describes the difference between raditional and internet marketing as well as traditional and Internet advertising. The practical part focuses on a specific company that operates three online shops with lingerie, mystical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kamila Tišlerová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PETRUŽÁLKOVÁ, Lenka. Internetový marketing a internetová reklama. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management