Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie – Elizaveta Filina
Elizaveta Filina
Bachelor's thesis
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Market segmentation applying in formulate marketing strategy
Anotácia:
Cílem práce je identifikovat a sestavit segmentové profily a navrhnout nejvhodnější marketingovou strategii pro segment zákazníků prémiové prodejny «Hermès» v Praze. Dílčím cílem je přesnější určení cílové skupiny a zdůvodnění výběru prémiové značky «Hermès». Metodika použitá v této práci zahrnuje rešerši literatury, komparaci, analýzu prostředí, hloubkovou analýzu průměrných dat. V rámci práce byly …viacAbstract:
The aim of the thesis is to identify and compile segment profiles and to propose the most appropriate marketing strategy for the customer segment of a premium «Hermès» store in Prague. The sub-objective is to more precisely identify the target group and justify the choice of the premium brand «Hermès». The methodology used in this thesis includes literature search, comparison, environmental analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2024
- Vedúci: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
- Oponent: Lenka Platilová Vorlíčková, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FILINA, Elizaveta. \textit{Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/4ume2w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková
Názov
Vložil
Vložené
Práva