Praktické využití vizuální komunikace firem a grafický manuál – Marek Jehlička
Marek Jehlička
Bachelor's thesis
Praktické využití vizuální komunikace firem a grafický manuál
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na problematiku vizuální komunikace firem, s důrazem firemní grafický styl a grafický manuál. Úvod metodologické části je zaměřen na smysl, využití a možnosti vizuální komunikace. Dále je rozebírána otázka standardů firemního stylu a základních stavebních kamenů vizuální komunikace firemní image, firemní kultury, firemní identity a firemního stylu. Praktická část obsahuje …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2006
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/187
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2006
- Supervisor: Stanislav Horný
- Reader: Zuzana Vilímová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/187
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Lucie Houdková -
Firemní identita vybrané organizace
Iva Fulínová -
Firemní identita ve společnosti FERMAT CZ s.r.o.
Kateřina Pavuková -
Firemní identita (redesign) restaurace "A - plus"
Marharyta Shendryk -
Firemní identita a její význam pro dlouhodobou motivaci zaměstnanců podniku
Luke Bojčev -
Firemní identita zemědělské firmy BOTEP PLUS spol. s.r.o.
Michaela Sajfridová -
Firemní identita vybrané společnosti
Vivienne Makumbirofa -
Firemní identita vybrané značky
Viktorie Smejkalová