Analýza vnitřní komunikace v organizaci Junák - český skaut, z.s. – Lukáš Kopeček
Lukáš Kopeček
Bakalářská práce
Analýza vnitřní komunikace v organizaci Junák - český skaut, z.s.
An Analysis of Internal Communication in the Company Junák - český skaut, z.s.
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza vnitřní komunikace v organizaci Junák - český skaut, z.s. Cílem práce je zhodnotit současný stav vnitřní komunikace, odhalit nedostatky a navrhnout doporučení pro zlepšení vnitřní komunikace v organizaci. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se komunikace a neziskových organizací. V praktické části je organizace představena. Jsou analyzovány …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the analysis of internal communication in the organization Junák - český skaut, z.s. The goal of the thesis is to evaluate the current state of internal communication, reveal shortcomings and propose recommendations for improving internal communication in the organization. The theoretical part defines the basic concepts related to communication and non-profit organizations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kopeček, Lukáš. Analýza vnitřní komunikace v organizaci Junák - český skaut, z.s.. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Diverzifikace zdrojů financování jako nástroj udržitelnosti nestátní neziskové organizace
Michal Španihel -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Nestátní neziskové organizace - jejich místo v rozvoji občanské společnosti se zaměřením na vybranou neziskovou organizaci
Karolína Lančová