Vztah žáků prvního stupně k osobnosti učitele na běžných a alternativních základních školách – Monika Žabková
Monika Žabková
Master's thesis
Vztah žáků prvního stupně k osobnosti učitele na běžných a alternativních základních školách
The relation of lower school students towards the personality of their teacher on normal and alternnative basic schools
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vzděláváním žáků prvního stupně na tradičních a alternativních základních školách. Důraz je kladen především na vztah mezi učitelem a žákem na obou typech základních škol. Teoretická část se věnuje vztahu mezi učitelem a žáky, dále také proměnám českého školství ve 20. století, kdy vznikaly alternativní směry ve vzdělávání. Dále jsou zde popsány koncepty dvou alternativních …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 6. 2017
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM5070
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2017
- Supervisor: Mgr. Radka Skorunková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Věra Krejčová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽABKOVÁ, Monika. \textit{Vztah žáků prvního stupně k osobnosti učitele na běžných a alternativních základních školách}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/4vujpa/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - základy společenských věd, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - německý jazyk a literatura
Theses on a related topic
-
Přechod žáků z 1. stupně Montessori základní školy na 2. stupeň tradiční základní školy
Kateřina JANEČKOVÁ -
Děti z lesních mateřských škol na tradiční základní škole z pohledu rodičů a pedagogů
Martina Čejková -
Porovnání způsobu hodnocení na základní škole tradiční a základní škole alternativní waldorfské
Petra NESVADBOVÁ -
Hudební vzdělávání dětí v tradiční a alternativní základní škole
Blanka Kopečná -
Adaptace žáků z Waldorfské základní školy na tradiční střední školy
Zuzana Vácziová -
Specifika učitelského sboru v malotřídní a tradiční základní škole pohledem ředitelů.
Lucie Hapalová -
Problematika šikany na druhém stupni tradiční základní školy a Zdravé školy
Lucie Černá -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení v Montessori škole a tradiční základní škole
Martina Kramarovičová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights