Dominik SKOPEC
Bachelor's thesis
Význam a využití PR pro vybranou společnost
Importance and use of PR for tha selected company
Abstract:
Předmětem bakalářské práce "Význam a využití PR pro vybranou společnost" je analýza významu public relations a jejich využití ve společnosti ABC Strojírenství. V této práci budou vysvětleny pojmy související s public relations. Tato práce také popisuje historický vývoj public relations, marketingovou komunikaci a komunikační kanály, které jsou v ní používané. Praktická část podává informace o společnosti …moreAbstract:
The subject of bachelor thesis "The Importance and Use of PR in an Organization" is analysis the importance of public relations and how much PR is used in company ABC Strojírenství. In this thesis the terms related to public relations will be explained. This thesis also describes the historical development of this article, marketing communication and communication channels used in marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKOPEC, Dominik. \textit{Význam a využití PR pro vybranou společnost}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/4w6fpl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SKOPEC, Dominik. Význam a využití PR pro vybranou společnost. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights