Význam a využití PR pro vybranou společnost – Dominik SKOPEC
Dominik SKOPEC
Bakalářská práce
Význam a využití PR pro vybranou společnost
Importance and use of PR for tha selected company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Význam a využití PR pro vybranou společnost" je analýza významu public relations a jejich využití ve společnosti ABC Strojírenství. V této práci budou vysvětleny pojmy související s public relations. Tato práce také popisuje historický vývoj public relations, marketingovou komunikaci a komunikační kanály, které jsou v ní používané. Praktická část podává informace o společnosti …víceAbstract:
The subject of bachelor thesis "The Importance and Use of PR in an Organization" is analysis the importance of public relations and how much PR is used in company ABC Strojírenství. In this thesis the terms related to public relations will be explained. This thesis also describes the historical development of this article, marketing communication and communication channels used in marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SKOPEC, Dominik. Význam a využití PR pro vybranou společnost. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková
Název
Vložil
Vloženo
Práva