Bc. Katarína Procházková
Bachelor's thesis
Systémy pro podporu rozhodování
Decision Support Systems
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá výběrem marketingové strategie pro společnost ALFUN a.s. pomocí nástrojů pro podporu rozhodování. Propojuje marketingové teorie s praktickou evaluací specifických metod, jako jsou TOPSIS a AHP, na příkladu této firmy. Hlavním cílem je identifikovat a navrhnout nejlepší možnou strategii pro společnost, což zahrnuje analýzu potenciálních rizik a plán pro implementaci. …moreAbstract:
This bachelor's thesis explores the selection of a marketing strategy for ALFUN a.s. using decision support tools. It integrates marketing theories with the practical evaluation of specific methods such as TOPSIS and AHP, focusing on this company. The main objective is to identify and propose the best possible strategy for the company, which includes an analysis of potential risks and a plan for implementation …moreKeywords
systémy pro podporu rozhodování marketingová strategie vícekriteriální rozhodování analytický hierarchický proces TOPSIS optimalizace marketingové strategie strategické plánování rozhodovací metody marketingový mix SWOT analýza PEST analýza konkurenční analýza tržní dynamika decision support systems marketing strategy multi-criteria decision making analytic hierarchy process marketing strategy optimization strategic planning decision-making methods marketing mix SWOT analysis PEST analysis competitive analysis market dynamics
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/ujb36/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2024
- Supervisor: doc. Mgr. Jiří Mazurek, Ph.D.
- Reader: Ing. Lukáš Vítámvás
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Optimalizace marketingové strategie vybraného podniku
Václav Rožec -
Optimalizace marketingové strategie neziskové organizace pomocí inovativních marketingových nástrojů
Nikol Pánková -
Optimalizace marketingové strategie
Magdaléna Nováková -
Návrh na optimalizaci marketingové strategie vybrané společnosti
Robert Pelc -
Optimalizace online marketingové strategie obchodu se sportovním vybavením
Veronika Podhorská -
Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care
Lucie Čakrdová -
Optimalizace marketingové strategie Hotelu Lesana
Eliška Semelová -
Optimalizace marketingové strategie vybraného sportovního klubu
Lenka Březinová