Jolana Zemánková

Bachelor's thesis

Komunikace vybrané destinace na sociální síti Instagram a její percepce mladší generací Y

Communication of a selected destination on the and its perception by the younger generation Y
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice komunikace subjektů cestovníhoruchu na sociální síti Instagram. Na základě provedení dotazníkového šetření na-příč generací Y a jeho následného vyhodnocení, dále také sestavení, realizaci a vyhodnocení kvantitativní obsahové analýzy komunikace tří subjektů propagují-cích cestovní ruch ve městě Brně(@gotobrno, @ticbrno a @brnomycity) a v konečné fázi doplnění …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of communication of tourism entities on the social network Instagram. Based on a questionnaire survey across genera-tion Y and its subsequent evaluation, as well as the compilation, implementation and evaluation of a quantitative content analysis of communication of three enti-ties promoting tourism in the city of Brno (@gotobrno, @ticbrno and @brnomycity) …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
  • Reader: Šárka Stojarová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta