Komunikace vybrané destinace na sociální síti Instagram a její percepce mladší generací Y – Jolana Zemánková
Jolana Zemánková
Bachelor's thesis
Komunikace vybrané destinace na sociální síti Instagram a její percepce mladší generací Y
Communication of a selected destination on the and its perception by the younger generation Y
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice komunikace subjektů cestovníhoruchu na sociální síti Instagram. Na základě provedení dotazníkového šetření na-příč generací Y a jeho následného vyhodnocení, dále také sestavení, realizaci a vyhodnocení kvantitativní obsahové analýzy komunikace tří subjektů propagují-cích cestovní ruch ve městě Brně(@gotobrno, @ticbrno a @brnomycity) a v konečné fázi doplnění …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of communication of tourism entities on the social network Instagram. Based on a questionnaire survey across genera-tion Y and its subsequent evaluation, as well as the compilation, implementation and evaluation of a quantitative content analysis of communication of three enti-ties promoting tourism in the city of Brno (@gotobrno, @ticbrno and @brnomycity) …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Reader: Šárka Stojarová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZEMÁNKOVÁ, Jolana. \textit{Komunikace vybrané destinace na sociální síti Instagram a~její percepce mladší generací Y}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/4wkq89/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Tourism Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Kvantitativní obsahová analýza a komparace sportovního zpravodajství v pořadech Branky, body, vteřiny a Sportovní noviny
Tobiáš RONČKA -
Mediální reprezentace prezidentských voleb v USA v roce 2016: komparativní obsahová analýza deníků Lidové noviny a Právo
Valerie Táborská -
Kuchařská televizní show optikou teorie vkusu Pierra Bourdieu: ratingová a obsahová analýza
Martin Bláha -
Proměny obrazu uprchlictví v MF Dnes: komparativní obsahová analýza
Petr Janderka -
Kvantitativní analýza mediálních výstupů datové žurnalistiky vybraných redakcí v České republice a zahraničí
Lukáš Strouhal -
Obsahová analýza Sociologického časopisu/Czech Sociological Review 2014-2018: Reprezentace sociálních problémů na stránkách hlavního českého sociologického periodika
Kunčický Kunčický -
Mediální pokrytí teroristických útoků v Paříži dne 13. 11. 2015 ve zpravodajském pořadu Události. Obsahová analýza
Jan Zatloukal -
Jak se mluví ve sněmovně: obsahová analýza poslaneckých projevů z hlediska levopravé rétoriky v PSP ČR v letech 2013 až 2017
Ondřej Běloušek