Úprava webové stránky Vakcinace.cz za účelem optimalizace práce v ordinaci – Jiří Beran
Jiří Beran
Bachelor's thesis
Úprava webové stránky Vakcinace.cz za účelem optimalizace práce v ordinaci
Remake of a website Vakcinace.cz in order to optimize the workflow in the medical center
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je přebudovat starý web Vakcinace.cz, který je lékařským centrem pro očkování a cestovní medicínu. Za tímto účelem je práce rozdělena do dvou částí. První část práce je teoretická a vysvětluje, proč jsou webové stránky zapotřebí, jaké je moderní uspořádání webových stránek, jaké právní informace by měly obsahovat o podnikání, marketingový mix 4P ve vztahu k webovým stránkám …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to remake the old website Vakcinace.cz, which is a medical center for vaccination and travel medicine. For this purpose the thesis is divided in to two parts. The first part of the thesis is theoretical and explains why websites are needed, what the modern website design layout is, which legal information it should include about the business, the 4P marketing mix …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2019
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/81247
Thesis defence
- Date of defence: 7. 10. 2020
- Supervisor: Vladimíra Filipová
- Reader: Vladimír Kladivo
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81247
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketing a komunikace firmy Gass-eko
Dominik Tofel -
Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.
Miroslav Solařík -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Miloš Hanousek -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Dominika Žitníková