Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál – Ing. Klára Sierra
Ing. Klára Sierra
Bakalářská práce
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Models as a product of a modeling agency and event marketing potential
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje komunikační potenciály modelky, relevantní zákaznické segmenty a specifický trh modelingových služeb. U modelky analyzujeme její uplatnění na trhu ve spojení s marketingovými postupy a poukazujeme na unikátnost profese, kterou lze zapojit do modelu marketingového a komunikačního mixu. V praktické části vytvoříme praktický model využití modelky v rámci marketingových technik …víceAbstract:
These Theses analyzes the models communication potential, the relevant customer segments, and market-specific modeling services. We analyze model and her applications to the market in conjunction with the marketing practices and point out the uniqueness of the profession, which can be placed into a model of marketing and communications mix. The practical part will create a practical model of usage …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/an95l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova