Ing. Klára Sierra

Bakalářská práce

Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál

Models as a product of a modeling agency and event marketing potential
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje komunikační potenciály modelky, relevantní zákaznické segmenty a specifický trh modelingových služeb. U modelky analyzujeme její uplatnění na trhu ve spojení s marketingovými postupy a poukazujeme na unikátnost profese, kterou lze zapojit do modelu marketingového a komunikačního mixu. V praktické části vytvoříme praktický model využití modelky v rámci marketingových technik …více
Abstract:
These Theses analyzes the models communication potential, the relevant customer segments, and market-specific modeling services. We analyze model and her applications to the market in conjunction with the marketing practices and point out the uniqueness of the profession, which can be placed into a model of marketing and communications mix. The practical part will create a practical model of usage …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní