Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál – Ing. Klára Sierra
Ing. Klára Sierra
Bachelor's thesis
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Models as a product of a modeling agency and event marketing potential
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje komunikační potenciály modelky, relevantní zákaznické segmenty a specifický trh modelingových služeb. U modelky analyzujeme její uplatnění na trhu ve spojení s marketingovými postupy a poukazujeme na unikátnost profese, kterou lze zapojit do modelu marketingového a komunikačního mixu. V praktické části vytvoříme praktický model využití modelky v rámci marketingových technik …moreAbstract:
These Theses analyzes the models communication potential, the relevant customer segments, and market-specific modeling services. We analyze model and her applications to the market in conjunction with the marketing practices and point out the uniqueness of the profession, which can be placed into a model of marketing and communications mix. The practical part will create a practical model of usage …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/an95l/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova