Mgr. Robert TERRICH

Master's thesis

Marketingové komunikace v dotačním titulu strukturálního fondu EU

ne

Marketing communications in subsidies of European funds
Abstract:
Marketingová komunikace v dotačním titulu strukturálního fondu EU je analytickou prací zaměřenou na schopnost podnikatelů a firem získat finanční dotaci na projektový záměr v oblasti profesního vzdělávání lidských zdrojů. Žádost o dotaci je chápána jako produkt firmy. Cílem žadatele je získat finanční podporu zveřejněním strategických vizí podniku prostřednictvím dat z firemního informačního systému …more
Abstract:
Marketing Communication under the EU Structural Fund Grant Heading is an analytical work focusing on the ability of entrepreneurs and firms to obtain funding grants for busi-ness plans in the area of professional education of human resources. A grant application is understood as a firm{\crq}s product. The goal of the applicant is to obtain financial support by making public a business{\crq}s strategic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2008
Identifier: 7621

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2008
  • Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TERRICH, Robert. Marketingové komunikace v dotačním titulu strukturálního fondu EU. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.