Marketingové komunikace v dotačním titulu strukturálního fondu EU – Mgr. Robert TERRICH
Mgr. Robert TERRICH
Master's thesis
Marketingové komunikace v dotačním titulu strukturálního fondu EU
ne
Marketing communications in subsidies of European funds
Abstract:
Marketingová komunikace v dotačním titulu strukturálního fondu EU je analytickou prací zaměřenou na schopnost podnikatelů a firem získat finanční dotaci na projektový záměr v oblasti profesního vzdělávání lidských zdrojů. Žádost o dotaci je chápána jako produkt firmy. Cílem žadatele je získat finanční podporu zveřejněním strategických vizí podniku prostřednictvím dat z firemního informačního systému …moreAbstract:
Marketing Communication under the EU Structural Fund Grant Heading is an analytical work focusing on the ability of entrepreneurs and firms to obtain funding grants for busi-ness plans in the area of professional education of human resources. A grant application is understood as a firm{\crq}s product. The goal of the applicant is to obtain financial support by making public a business{\crq}s strategic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2008
Identifier:
7621
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TERRICH, Robert. \textit{Marketingové komunikace v dotačním titulu strukturálního fondu EU}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Available from: https://theses.cz/id/4xeeil/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TERRICH, Robert. Marketingové komunikace v dotačním titulu strukturálního fondu EU. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova