Bc. Richard Feix
Diplomová práce
Sociální CRM
Social CRM
Anotace:
Diplomová práce se zabývá charakterizací chování vybraných firem na sociální síti Facebook. Jako výzkumný vzorek bylo zvoleno 50 nejmajetnějších bank podle žebříčku Deloitte CE Top 500 z roku 2016 pro oblast střední, východní a jihovýchodní Evropy. U facebookových profilů vybraných firem je provedena obsahová analýza. Pro vyhodnocení sociálního CRM je využito konstruktu, založeného na "Honeycomb frameworku …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5370
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová -
Sociální CRM
Petr Hofman -
Sociální CRM středoevropských společností v oboru technologie, komunikace a média
Jan Němec -
Sociální CRM se zaměřením na analýzu sentimentu
Martin Kohout -
Sociální CRM vybraných automobilových společností
Petr Řeřicha -
CRM s akcentem na sociální sítě
Jakub Niec -
Metody analýz sociálních sítí pro podporu CRM
Alina Burkova
Název
Vložil
Vloženo
Práva