Event marketing festivalového projektu Drum "N" Huss – Jakub Hodina
Jakub Hodina
Bakalářská práce
Event marketing festivalového projektu Drum "N" Huss
Event marketing of a festival project Drum "N" Huss
Anotace:
Téma bakalářské práce je event marketing festivalového projektu Drum „N“ Huss. Jedná se o autorův vlastní festivalový projekt, kde je předmětem zkoumání zhodnocení současné stavu a návrh efektivnějších marketingových a komunikačních nástrojů v rámci event marketingu. Dnes existuje mnoho prostředků, a tak je velmi důležité zvolit ty správné vzhledem k dané příležitosti a lokalitě. Teoretická část zahrnuje …víceAbstract:
Title: Event marketing of festival project Drum „N“ HussThe topic of the bachelor thesis is the event marketing of festival project Drum „N“ HUSS. It is an author´s own project, where the main target is evaluation of event marketing of the festival and its proposal for a more effective selection of methods of marketing and communication tools. There are many methods today, so it is very important to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11180
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková
Název
Vložil
Vloženo
Práva