Model formální komunikace v organizaci – Zuzana Holubářová
Zuzana Holubářová
Master's thesis
Model formální komunikace v organizaci
The Model of Formal Communication in an Organization : Magisterská diplomová práce
The Model of Formal Communication in an Organization
Anotácia:
Cílem této práce je tvorba modelu formální komunikace v organizaci. Text je členěn do třech hlavních kapitol, které jsou dále děleny na podkapitoly. Každá kapitola má svůj úvod, objasňující důvody výběru a zařazení jednotlivých témat. První část práce se věnuje vymezení jejího teoretického rámce, vymezení pojmu teoretický model a taktéž operacionalizaci základních pojmů z oblasti komunikace. Druhá …viacAbstract:
The goal of this thesis is to create the model of formal communication in an organization. It is composed of three main chapters, which are divided into the subheads. Each chapter has it's own introduction, which explains the reasons for choosing each topic. The first chapter of this work presents the theoretical principles, especially the term "theoretical model" and it clarifies the basic terms connected …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2009
- Vedúci: Veronika Gigalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaMaster programme / odbor:
Sociologie / Sociologie-Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Role of literacy programs in formal education in Northern Ghana Case study of Rural Literacy Solution, NGO
Lucie PODHORNÁ -
Leadership communication on LinkedIn during the times of COVID-19
Kateřina Marxtová -
Štěstí na prodej - role marketingové komunikace a hédonistický model štěstí
Kristina Drahoňovská -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová