Martin Jansen

Bachelor's thesis

Budování značky Fincentrum, a.s.

The building of Fincentrum Inc. brand
Abstract:
Obsahem bakalářské práce je vedle vymezení teorie budování značky také představení finančně poradenské společnosti Fincentrum, a.s., představení její historie, vizí a marketingových plánů. Cílem práce je zhodnotit budování značky Fincetrum, zda použité způsoby jsou ve shodě s plány vedení firmy a na základě průzkumů vyhodnotit znalost značky.
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is determination of brand building and introduction of the financial advisory company Fincentrum Inc. Futhermore, its history, vision and marketing plans will be described. The aim is to evaluate building of the Fincentrum brand, whether the used methods are in comply with the plans of the management and asses the brand awareness on the basis of the survey.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 6. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2013
  • Supervisor: Jiří Zeman
  • Reader: Alena Filipová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/37539