Martin Jansen
Bachelor's thesis
Budování značky Fincentrum, a.s.
The building of Fincentrum Inc. brand
Abstract:
Obsahem bakalářské práce je vedle vymezení teorie budování značky také představení finančně poradenské společnosti Fincentrum, a.s., představení její historie, vizí a marketingových plánů. Cílem práce je zhodnotit budování značky Fincetrum, zda použité způsoby jsou ve shodě s plány vedení firmy a na základě průzkumů vyhodnotit znalost značky.Abstract:
The subject of this bachelor thesis is determination of brand building and introduction of the financial advisory company Fincentrum Inc. Futhermore, its history, vision and marketing plans will be described. The aim is to evaluate building of the Fincentrum brand, whether the used methods are in comply with the plans of the management and asses the brand awareness on the basis of the survey.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 6. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37539
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2013
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37539
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Debts - execution - finances - financial market - financial advisory - financial education - money - loan
Kateřina Aldorfová -
The Rothschilds and the PRC: Banking, Financial and Other Interactions between the Red Shield Dynasty and the Red China
David Gardáš -
Finanční poradenství firmy Partners Financial Services, a.s.
David Neuwirt -
Analýza trhu finančního poradenství se zaměřením na společnost Partners Financial Services, a.s.
Soňa Prošvicová -
Podnikatelský plán pro otevření franšízové pobočky společnosti Partners Financial Services, a. s.
Lucie Bartoňová -
Možnosti využití časových řad ekonomických ukazatelů podniku Partners Financial Services, a.s.
Michaela Bosáková -
Analýza péče o spolupracovníky ve společnostech OVB Allfinanz, a.s. ČR a Partners Financial Services, a.s.
Jana Mejtová -
Budování značky na finančně-poradenském trhu
Lenka Kápičková