Marketingová komunikace vybrané hotelové sítě – Josefína Ostřanská
Josefína Ostřanská
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané hotelové sítě
Marketing communication of chosen hotel chain
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace služeb vybrané hotelové sítě a návrh marketingového přístupu s důrazem na zefektivnění spokojenosti zákazníků a komunikace. Struktura práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části dochází k seznámení s pojmy týkajících se daného tématu. Popisuje význam marketingu, marketingové komunikace a dále jednotlivé nástroje marketingového komunikačního …víceAbstract:
This bachelor thesis evaluates the current level of marketing communication in specific hotel chain which was chosen. The main aim of this work is analysis and suggestion of marketing approach with an emphasis on customer satisfaction and marketing communication. The structure of this work is divided into two parts. The theoretical part is about getting acquainted with the concepts related to chosen …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ostřanská, Josefína. Marketingová komunikace vybrané hotelové sítě. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova