Josefína Ostřanská

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybrané hotelové sítě

Marketing communication of chosen hotel chain
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace služeb vybrané hotelové sítě a návrh marketingového přístupu s důrazem na zefektivnění spokojenosti zákazníků a komunikace. Struktura práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části dochází k seznámení s pojmy týkajících se daného tématu. Popisuje význam marketingu, marketingové komunikace a dále jednotlivé nástroje marketingového komunikačního …více
Abstract:
This bachelor thesis evaluates the current level of marketing communication in specific hotel chain which was chosen. The main aim of this work is analysis and suggestion of marketing approach with an emphasis on customer satisfaction and marketing communication. The structure of this work is divided into two parts. The theoretical part is about getting acquainted with the concepts related to chosen …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ostřanská, Josefína. Marketingová komunikace vybrané hotelové sítě. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní