Využitie shopper marketingu u retailerov s rýchlo obrátkovým spotrebným tovarom v Českej Republike – Michal Orosz
Michal Orosz
Bakalářská práce
Využitie shopper marketingu u retailerov s rýchlo obrátkovým spotrebným tovarom v Českej Republike
Využití shopper marketingu u retailerů s rychloobrátkovým spotřebním zbožím v České Republice
Anotace:
Cílem této práce je přiblížit rychle se vyvíjející obor shopper marketing, zjistit vliv shopper marketingu na prodeje retailerů s rychloobrátkovým spotřebním zbožím a zhodnotit efektivitu vybrané shopper marketingové kampaně. K dosažení vytyčených cílů jsou využity metriky a metody popsány v teoretické a metodické části této práce. V praktické části je pak vypracována analýza vybrané olympijské shopper …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to evaluate and to have a closer look on a fast growing field called shopper marketing and to find out whether there is an influence of shopper marketing on sales at stores with FMCG and to measure the effectivness of selected shopper marketing campaign. The metrics and the methods described in the theoretical and methodological parts of this bachelors thesis are …víceAbstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je bližšie priblížiť rýchlo sa vyvíjajúci obor shopper marketing, zistiť vplyv shopper marketingu na predaje u retailerov s rýchlo obratkovým spotrebným tovarom a zhodnotiť efektivitu vybranej shopper marketingovej kampane. Na dosiahnutie vytýčených cieľov sú využité metriky a metódy popísané v teoretickej a metodickej časti tejto bakalárskej práce. V praktickej časti …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73806
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Jozev Vnenk
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73806
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Shopper marketing
Nikola Klímová -
Marketingová strategie firmy Procter & Gamble
Michala Centnerová -
The Olympic Games as a Political Tool: Case Study Beijing 2008
Andrea Bittnerová -
The "Second Cold War", the Olympic Games and Czechoslovak Participation
Tomáš Holík -
British Tennis at the 2016 Olympic Games as Reported in the British Press: A Discourse Analysis
Vojtěch Ryšavý -
From the World Cup to the Olympic Games in Brazil: Security and Safety Lessons Learned
Marián Bonk -
Olympijské hry a jejich morální aspekty jako výukové téma pro 5. a 6. ročník základní školy
Tereza Šťastná -
Vliv tréninkových podmínek v přípravě předních evropských zápasnic v kvalifikaci na Olympijské hry 2016
Lenka Hocková