Využitie shopper marketingu u retailerov s rýchlo obrátkovým spotrebným tovarom v Českej Republike – Michal Orosz
Michal Orosz
Bachelor's thesis
Využitie shopper marketingu u retailerov s rýchlo obrátkovým spotrebným tovarom v Českej Republike
Využití shopper marketingu u retailerů s rychloobrátkovým spotřebním zbožím v České Republice
Abstract:
Cílem této práce je přiblížit rychle se vyvíjející obor shopper marketing, zjistit vliv shopper marketingu na prodeje retailerů s rychloobrátkovým spotřebním zbožím a zhodnotit efektivitu vybrané shopper marketingové kampaně. K dosažení vytyčených cílů jsou využity metriky a metody popsány v teoretické a metodické části této práce. V praktické části je pak vypracována analýza vybrané olympijské shopper …moreAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to evaluate and to have a closer look on a fast growing field called shopper marketing and to find out whether there is an influence of shopper marketing on sales at stores with FMCG and to measure the effectivness of selected shopper marketing campaign. The metrics and the methods described in the theoretical and methodological parts of this bachelors thesis are …moreAbstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je bližšie priblížiť rýchlo sa vyvíjajúci obor shopper marketing, zistiť vplyv shopper marketingu na predaje u retailerov s rýchlo obratkovým spotrebným tovarom a zhodnotiť efektivitu vybranej shopper marketingovej kampane. Na dosiahnutie vytýčených cieľov sú využité metriky a metódy popísané v teoretickej a metodickej časti tejto bakalárskej práce. V praktickej časti …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 11. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73806
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2018
- Supervisor: David Říha
- Reader: Jozev Vnenk
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OROSZ, Michal. \textit{Využitie shopper marketingu u retailerov s rýchlo obrátkovým spotrebným tovarom v Českej Republike}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2017. Available from: https://theses.cz/id/4zs0zq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73806
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Shopper marketing
Nikola Klímová -
Marketingová strategie firmy Procter & Gamble
Michala Centnerová -
The Olympic Games as a Political Tool: Case Study Beijing 2008
Andrea Bittnerová -
The "Second Cold War", the Olympic Games and Czechoslovak Participation
Tomáš Holík -
British Tennis at the 2016 Olympic Games as Reported in the British Press: A Discourse Analysis
Vojtěch Ryšavý -
From the World Cup to the Olympic Games in Brazil: Security and Safety Lessons Learned
Marián Bonk -
Olympijské hry a jejich morální aspekty jako výukové téma pro 5. a 6. ročník základní školy
Tereza Šťastná -
Vliv tréninkových podmínek v přípravě předních evropských zápasnic v kvalifikaci na Olympijské hry 2016
Lenka Hocková