Michal Orosz

Bachelor's thesis

Využitie shopper marketingu u retailerov s rýchlo obrátkovým spotrebným tovarom v Českej Republike

Využití shopper marketingu u retailerů s rychloobrátkovým spotřebním zbožím v České Republice
Abstract:
Cílem této práce je přiblížit rychle se vyvíjející obor shopper marketing, zjistit vliv shopper marketingu na prodeje retailerů s rychloobrátkovým spotřebním zbožím a zhodnotit efektivitu vybrané shopper marketingové kampaně. K dosažení vytyčených cílů jsou využity metriky a metody popsány v teoretické a metodické části této práce. V praktické části je pak vypracována analýza vybrané olympijské shopper …more
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to evaluate and to have a closer look on a fast growing field called shopper marketing and to find out whether there is an influence of shopper marketing on sales at stores with FMCG and to measure the effectivness of selected shopper marketing campaign. The metrics and the methods described in the theoretical and methodological parts of this bachelors thesis are …more
Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je bližšie priblížiť rýchlo sa vyvíjajúci obor shopper marketing, zistiť vplyv shopper marketingu na predaje u retailerov s rýchlo obratkovým spotrebným tovarom a zhodnotiť efektivitu vybranej shopper marketingovej kampane. Na dosiahnutie vytýčených cieľov sú využité metriky a metódy popísané v teoretickej a metodickej časti tejto bakalárskej práce. V praktickej časti …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 11. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2018
  • Supervisor: David Říha
  • Reader: Jozev Vnenk

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73806