Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti – Bc. Nikolas Adók
Bc. Nikolas Adók
Bakalářská práce
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Setting up the marketing communication mix of a selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce bude navrhnout zlepšení nástrojů marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti. Tyto návrhy budou vycházet z analýzy dosavadních nástrojů marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti. V teoretické části budou vymezeny jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu dle současného stavu poznání. V praktické části bude blíže charakterizovaná vybraná společnost …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis will be to suggest improvements to the marketing communication mix of the selected company. These proposals will be based on an analysis of existing tools of the marketing communication mix of the selected company. The theoretical part will define the various tools of the marketing communication mix according to the current state of knowledge. In the practical part, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/e4b4h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2022
- Vedoucí: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková