Jaký jsem a jaký budu - využití sádrového materiálu při výtvarných aktivitách s dětmi předškolního věku. – Jitka RAICHLOVÁ
Jitka RAICHLOVÁ
Bakalářská práce
Jaký jsem a jaký budu - využití sádrového materiálu při výtvarných aktivitách s dětmi předškolního věku.
What I am and what I will be - the use of plaster material in art activities with preschool children.
Anotace:
Práce je zaměřena na výtvarnou výchovu ve spojení s výchovou, podporující osvojování pozitivních vlastností dětí, podstatné pro jejich vývoj v osobnosti se zdravým základem a sebevědomím, které jsou bez předsudků a otevřené ke světu. Tyto "pozitivní vlastnosti" byly vybrány před zahájením práce a jde o nejzákladnější výčet vlastností, ke kterým pedagogové v mateřských školách svěřené děti vedou, tedy …víceAbstract:
The bachelor's thesis is focused on art education in conjunction with education, supporting the acquisition of positive qualities of children, essential for their development in personalities with a healthy foundation and self-confidence, which are without prejudices and open to the world. These "positive qualities" were selected before starting the work and are the most basic list of qualities to …víceKlíčová slova
Předškolní věk vývoj výtvarný projev sádra sádrový obvaz myšlení umění svět rodina přátelství příroda
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Mgr. Tereza Havlovicová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RAICHLOVÁ, Jitka. \textit{Jaký jsem a jaký budu - využití sádrového materiálu při výtvarných aktivitách s dětmi předškolního věku.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/50hp8o/.
Jak správně citovat práci
RAICHLOVÁ, Jitka. Jaký jsem a jaký budu - využití sádrového materiálu při výtvarných aktivitách s dětmi předškolního věku.. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Výtvarný projev předškolního dítěte ve speciální MŠ
Anna MADLOVÁ -
Výtvarný projev jako nástroj pedagoga k všestrannému rozvoji dítěte předškolního věku
Kateřina Horáčková -
Výtvarný projev jako prostředek rozvoje psychomotoriky u předškolních dětí
Šárka Ducháčková -
Výtvarný projev u dětí s mentálním postižením v předškolním věku
Natálie MYNAŘÍKOVÁ -
Výtvarný projev předškoláků jako forma vyjadřování
Kristýna NOVÁ -
Dětský výtvarný projev a digitální média
Šárka Satrapová -
Nová média a výtvarný projev dítěte v předškolním věku
Zuzana Vystavělová -
Dětský výtvarný projev v předškolním věku
Radka DVOŘÁKOVÁ