Komunikační kampaň zaměřená na zero waste – Bc. Klára Solanská
Bc. Klára Solanská
Master's thesis
Komunikační kampaň zaměřená na zero waste
A Zero Waste Communication Campaign
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je vypracování návrhu projektu komunikační kampaně zaměřené na zero waste. Teoretická část poskytuje základ ke zpracování dalších částí a k pochopení tématu. Vymezuje důležité pojmy týkající se sociálního marketingu, dále pak zero waste, plánování komunikační kampaně a marketingové komunikace. Praktická část představuje vyhodnocení marketingového výzkumu, který byl proveden …viacAbstract:
The subject of the diploma thesis is the elaboration of a project proposal for a communication campaign focused on zero waste. The theoretical part serves as a basis for other parts of the thesis and for understanding the topic. It defines important concepts related to social marketing, then zero waste, communication campaign planning and marketing communication. The practical part presents the evaluation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Solanská, Klára. Komunikační kampaň zaměřená na zero waste. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Štěstí na prodej - role marketingové komunikace a hédonistický model štěstí
Kristina Drahoňovská -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Model online marketingové komunikace
Jitka Vávrová -
Marketingová komunikace e-shopu zaměřeného na doplňky pro psy
Tereza Girmanová -
Model integrované interní komunikace v organizaci
Martin Erik Iltis -
Model marketingové komunikace klubu ledního hokeje
David Krenželok -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová