Vrstevnická mediace jako preventivní program řešení konfliktů ve školním prostředí – Bc. Silvie Slezáková
Bc. Silvie Slezáková
Master's thesis
Vrstevnická mediace jako preventivní program řešení konfliktů ve školním prostředí
Peer Mediation as a Preventive Program of Conflicts Resolution in School Environment
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá řešením konfliktů prostřednictvím vrstevnické mediace. Za pomoci vyškolených vrstevnických mediátorů se děti učí smysluplně řešit své spory bez zásahu dospělých. Vrstevnickou mediaci je možné zavádět do škol jako součást preventivního programu, což ale vyžaduje zapojení celého pedagogického sboru včetně vedení. Teoretická část nabízí vhled do problematiky konfliktů obecně …moreAbstract:
This diploma thesis is aiming at resolving conflicts through peer mediation. Children are learned to deal with their disputes without an adult intervention, only via trained peer mediators. Peer mediation could be implemented in school as a preventive program, but it requires the involvement of the all school staff and management. The theoretical part offers the insight to the conflicts generally and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLEZÁKOVÁ, Silvie. \textit{Vrstevnická mediace jako preventivní program řešení konfliktů ve školním prostředí}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2017. Available from: https://theses.cz/id/50ssjn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Slezáková, Silvie. Vrstevnická mediace jako preventivní program řešení konfliktů ve školním prostředí. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Mediace jako metoda řešení konfliktu mezi pachatelem a obětí
Lukáš Pazour -
Vzdělávací program pro pracovníky v praxi
Klára Laloučková -
Školní psycholog v inkluzivním prostředí základní školy
Jana Magerová -
Překážky a příležitosti výuky na školní zahradě v prostředí malotřídní základní školy
Michaela GILLAROVÁ -
Vstup dítěte do základní školy a adaptace na školní prostředí
Tereza LORENCOVÁ -
Vnímání školního prostředí žáky 1. stupně základní školy
Petr Zaplatílek -
Chov živočichů ve školním prostředí a jeho potenciál pro výuku Přírodopisu na 2. stupni základní škol.
Šárka Chaloupková -
Financování příspěvkových organizací - Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Krnov, příspěvková organizace a Střední odborná škola dopravy a cestovního ruchu, Krnov, příspěvková organizace
Martina Špirytová