Bc. Dana Setváková, DiS.

Bakalářská práce

Marketingová komunikace v obchodní firmě

Marketing in a trading company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je doporučení marketingových nástrojů ve zvolené obchodní firmě, zjištění nedostatků v oblasti marketingové komunikace a následné navržení opatření, které by vedlo ke zlepšení a obohacení marketingové komunikace firmy se zákazníky. Představuji zvolenou společnost, její historii, její produktové portfolio a její cíle. Popisuji SWOT analýzu společnosti a jednotlivé složky marketingové …více
Abstract:
The aim of the thesis is a recommendation marketing tools in selected business enterprise, identify deficiencies in marketing communications and subsequent propose measures that would lead to the improvement and enrichment of marketing communications firm with customers. I imagine the selected company, its history, its product portfolio and its goals. I describe the SWOT analysis of the company and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance