Marketingová komunikace v obchodní firmě – Bc. Dana Setváková, DiS.
Bc. Dana Setváková, DiS.
Bakalářská práce
Marketingová komunikace v obchodní firmě
Marketing in a trading company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je doporučení marketingových nástrojů ve zvolené obchodní firmě, zjištění nedostatků v oblasti marketingové komunikace a následné navržení opatření, které by vedlo ke zlepšení a obohacení marketingové komunikace firmy se zákazníky. Představuji zvolenou společnost, její historii, její produktové portfolio a její cíle. Popisuji SWOT analýzu společnosti a jednotlivé složky marketingové …víceAbstract:
The aim of the thesis is a recommendation marketing tools in selected business enterprise, identify deficiencies in marketing communications and subsequent propose measures that would lead to the improvement and enrichment of marketing communications firm with customers. I imagine the selected company, its history, its product portfolio and its goals. I describe the SWOT analysis of the company and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fyha8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Bakhtiyar Sissengali -
Rebranding and Marketing Communication
Yuru Shi -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Datamining and its use in Marketing Communication
Nishant Raj