Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra – Bc. Eva Bittmanová
Bc. Eva Bittmanová
Diplomová práce
Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra
Proposal of the Marketing Communication Strategy when Establishing an Educational Center
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra" reaguje na současnou situaci na trhu školství a poukazuje na důležitost komunikace s potenciálními klienty. Cílem diplomové práce je vybrat vhodný nástroj marketingové komunikace, který by nejlépe oslovil cílovou skupinu, do které spadají rodiny s dětmi předškolního a školního věku, obec a popřípadě …víceAbstract:
Diploma thesis "Design of the marketing communications stratégy while up an educational center" responds to the current situation on the education market and points out the importance of communiacation with its potential clients. The aim of this thesis is to select a suitable tool for market communication, which would best address the target group, which includes families, whit preschool and shool …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BITTMANOVÁ, Eva. \textit{Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/51ifa0/.
Jak správně citovat práci
Bittmanová, Eva. Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková