Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození – Bc. Klára Chorvatová
Bc. Klára Chorvatová
Master's thesis
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Effects of gouverment Covid regulations on tourism in Karlovy Vary and the use of marketing to revive it
Anotácia:
Diplomová práce „Dopady nařízení v rámci "covid" na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuoživení“ se zabývá tím, jak pandemie ovlivnila cestovní ruch v Karlových Varech, a to zejména ubytovací zařízení. Na základě dotazníkového šetření jsem zjišťovala, jak oslovená ubytovací zařízení zasáhla pandemie, jak zvládla opatření, která byla vyhlášena v souvislosti s pandemií …viacAbstract:
This Master’s Dissertation "Impacts of the" covid "regulation on tourism in Karlovy Vary and the use of marketing to revive it" deals with how the pandemic affected tourism in Karlovy Vary, especially the accommodation facilities. Based on the questionnaire survey, I have tried to find out how the addressed accommodation facilities were affected by the pandemic, how they managed the measures announ …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/t1uf0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedúci: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHORVATOVÁ, Klára. \textit{Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/51l7vt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáInstitute of Hospitality Management and Economics
Master programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing Management in Hospitality and Tourism Industry
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová