Analýza problematiky označování spolupráce při využití influencerů jako marketingového nástroje – Lucie Vrzalová
Lucie Vrzalová
Bachelor's thesis
Analýza problematiky označování spolupráce při využití influencerů jako marketingového nástroje
The phenomenon of influencer marketing as a marketing tool on Instagram
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o fenoménu influencerů a jejich využití jakomarketingového nástroje. Klade si za cíl prozkoumat influencer marketing na sociální síti Instagram, zaměřit se na formy označování placených spoluprací a odhalit nekalou tedy zakázanou reklamu prováděnou českými influencery na této platformě. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů, které jsou s influencer …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the phenomenon of influencers and their use in influencer marketing. The purpose of this thesis is to explore the influencer marketing on Instagram and identify correct tagging partnership. The first part of this thesis describes Influencer marketing as a marketing tool. The next part of this thesis focuses on partnership tagging options, followed by the research of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2020
Thesis defence
- Supervisor: MSc. Jiří Jón
- Reader: Alan Ostárek, Bc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VRZALOVÁ, Lucie. \textit{Analýza problematiky označování spolupráce při využití influencerů jako marketingového nástroje}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Available from: https://theses.cz/id/52gbfd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Creative marketing
Theses on a related topic
-
Influencer marketing a ovlivňování spotřebitele
Jan Veselý -
Bloggeři jako názoroví vůdci (série publicistických rozhovorů pro magazín Interview)
Veronika Bulánková -
Novodobí názoroví vůdci a jejich vliv na spotřební chování teenagerů
Alžběta Budinská -
Proměna autora herních recenzí jako názorového vůdce v ČR od roku 1990 až do přítomnosti
Ondřej Partl -
Identifikace názorového vůdcovství mezi studenty Fakulty sociálních studií MU
Barbora Halbová -
Youtubeři v roli názorových vůdců
Olga Tlučhořová -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights