Návrh komunikačního mixu pro Bibby Financial Services – Šárka Zapletalová
Šárka Zapletalová
Bakalářská práce
Návrh komunikačního mixu pro Bibby Financial Services
Draft of a communication mix for Bibby Financial Services
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu marketingového a komunikačního mixu ve společnosti Bibby Financial Services, a.s. a návrhem možných zlepšení v komunikaci. V teoretické části je popsána problematika marketingu z obecného hle-diska. Na tu navazuje praktická část, kde je zanalyzován současný stav marketingové komunikace a uvedeny návrhy na zvýšení efektivity současných kanálů a zapojení …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the current state of marketing and communication mix in Bibby Financial Services, a.s. and suggestions for possible improvements in communication. The theoretical part describes marketing issues from a general point of view. This is followed by a practical part where the current state of marketing communication is analysed and proposals are made for increasing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Skálová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková -
Proposal of E-mail Marketing Communication for fans of VBA
Thanh Quy Truong Nguyen -
Marketing communication of Gran Hotel Son Net and proposal for improvement
Pavla Nováková -
Social media communication
Lucky Iheanachor Okereke -
Communication marketing d'une société entreprenant dans le thermalisme
Zuzana KOZUBÍKOVÁ -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Klára Milatová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva