Ing. Zuzana Košarišťanová

Bachelor's thesis

Komunikační strategie při zavádění nového produktu na trh

Communication strategies for launching a new product into the market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením komunikační strategie značky Philco při zavádění nového produktu na trh. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí a to, teoretické a praktické. V teoretické části jsou rozebrány pojmy, jako je marketing, trh, nákupní chování spotřebitelů a organizací, ale také i podrobná specifikace marketingového mixu a komunikačního mixu, které jsou součásti při vytváření …more
Abstract:
This bachelor thesis creates the communication strategy of Philco when launching a new product into the market. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with concepts such as marketing, market, purchasing behaviour of consumers and organizations, but also with the detailed specification of marketing and communication mix, which are an integral …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2015
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní